Reklama drukowana - zewnętrzna

Poligrafia – zalety reklamy drukowanej

W przeciwieństwie do reklam emitowanych w telewizji i radiu, słowo drukowane w reklamie zapewnia długotrwałą i ponadczasową formę przekazu. Niewielka firma, dzięki drukowanym materiałom reklamowym, takim jak np. ulotki, ma szansę, przy stosunkowo niewielkich kosztach, w pełni ukazać zalety własnego produktu lub usługi oraz przedstawić potencjalnemu klientowi korzyści płynące z jego użytkowania. Firmy, których celem jest sprzedaż produktów bardziej luksusowych, przy użyciu mediów drukowanych, mogą stworzyć obszerne katalogi przedstawiające dany produkt lub usługę. Reklamy drukowane dzięki swojej trwałej formie są dostępne dla potencjalnego klienta 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu.

Elementy promocyjne, jakimi są wszelkie gadżety reklamowe, takie jak np. długopisy, smycze, naklejki, czy magnesy na lodówkę zapewniają trwały przekaz przez bardzo długi czas.

artykuł sponsorowany

Reklama zewnętrzna

Bezsprzecznie główną zaletą reklamy zewnętrznej jest jej ogromny wręcz zasięg, docieranie do wielkiej rzeszy potencjalnych klientów. Jest to bodaj jedyna forma reklamy, którą cechuje tak masowy odbiorca. Dzięki niej konkretna firma przestaje być anonimowa, zapadając w świadomość odbiorcy jako profesjonalny, godny zaufania kontrahent.

Reklama zewnętrza może przybierać rozmaite formy. Mogą to być wszelkiego rodzaju tablice, podświetlane led kasetony, pylony, bądź też wielkoformatowe billboardy. Ogromną popularnością cieszą się banery na folii PCV. Są niedrogie, łatwe w montażu i atrakcyjne wizualnie.
Jedną z najefektowniejszych form reklamy zewnętrznej stanowią reklamy 3D. Wykonane ze styroduru, pomalowane na dowolny kolor przestrzenne elementy, zdecydowanie wyróżniają się na tle innych, bardziej standardowych form reklamy.

artykuł sponsorowany - skuteczna reklama

Oklejanie pojazdów

Reklama na samochodach ma ogromny potencjał, cieszy się też dużo większym zainteresowaniem odbiorców niż inne, bardziej pospolite formy reklamy zewnętrznej. Jest mobilna, nienachalna, z racji tego, że znajduje się na pojeździe, nie jest stacjonarna, więc nie „psuje krajobrazu” jest relatywnie tania oraz trwała.

Z racji mobilności dociera do bardzo szerokiej rzeszy potencjalnych klientów, także tych nielokalnych. Taka ruchoma ekspozycja jest w stanie utrwalać wizerunek firmy w pamięci odbiorców przez długi czas.

artykuł sponsorowany

Nasze przykładowe realizacje

Baner drukowany
Banery wystawnicze
Ścianki wystawnicze - reklamowe
Ścianki wystawnicze
Banery drukowane - SEOMAMUT
Banery drukowane
Wydruk banerów - SEOMAMUT
Banery reklamowe
Oklejanie pojazdów reklamą
Oklejanie pojazdów
Reklama na samochodach
Reklama na samochodach
Oklejanie samochodoów - SEOMAMUT
Oklejanie pojazdów reklamą
Reklama na aucie - SEOMAMUT
Reklama na aucie
Drukowane Ulotki Menu SEOMAMUT
Ulotka - Menu
Katalogi drukowane - SEOMAMUT
Katalogi
Wizytówki drukowane- SEOMAMUT
Wizytówki
Kubki z nadrukiem - SEOMAMUT
Kubki

Dotrzyj skutecznie
do lokalnej społeczności

Zamów reklamę drukowaną dla twojego biznesu