Poligrafia – zalety reklamy drukowanej
W przeciwieństwie do reklam emitowanych w telewizji i radiu, słowo drukowane w reklamie zapewnia długotrwałą i ponadczasową formę przekazu. Niewielka firma, dzięki drukowanym materiałom reklamowym, takim jak np. ulotki, ma szansę, przy stosunkowo niewielkich kosztach, w pełni ukazać zalety własnego produktu lub usługi oraz przedstawić potencjalnemu klientowi korzyści płynące z jego użytkowania. Firmy, których celem jest sprzedaż produktów bardziej luksusowych, przy użyciu mediów drukowanych, mogą stworzyć obszerne katalogi przedstawiające dany produkt lub usługę. Reklamy drukowane dzięki swojej trwałej formie są dostępne dla potencjalnego klienta 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu.
Elementy promocyjne, jakimi są wszelkie gadżety reklamowe, takie jak np. długopisy, smycze, naklejki, czy magnesy na lodówkę zapewniają trwały przekaz przez bardzo długi czas.

Reklama zewnętrzna
Bezsprzecznie główną zaletą reklamy zewnętrznej jest jej ogromny wręcz zasięg, docieranie do wielkiej rzeszy potencjalnych klientów. Jest to bodaj jedyna forma reklamy, którą cechuje tak masowy odbiorca. Dzięki niej konkretna firma przestaje być anonimowa, zapadając w świadomość odbiorcy jako profesjonalny, godny zaufania kontrahent.
Reklama zewnętrza może przybierać rozmaite formy. Mogą to być wszelkiego rodzaju tablice, podświetlane led kasetony, pylony, bądź też wielkoformatowe billboardy. Ogromną popularnością cieszą się banery na folii PCV. Są niedrogie, łatwe w montażu i atrakcyjne wizualnie.
Jedną z najefektowniejszych form reklamy zewnętrznej stanowią reklamy 3D. Wykonane ze styroduru, pomalowane na dowolny kolor przestrzenne elementy, zdecydowanie wyróżniają się na tle innych, bardziej standardowych form reklamy.

Oklejanie pojazdów
Reklama na samochodach ma ogromny potencjał, cieszy się też dużo większym zainteresowaniem odbiorców niż inne, bardziej pospolite formy reklamy zewnętrznej. Jest mobilna, nienachalna, z racji tego, że znajduje się na pojeździe, nie jest stacjonarna, więc nie „psuje krajobrazu” jest relatywnie tania oraz trwała.
Z racji mobilności dociera do bardzo szerokiej rzeszy potencjalnych klientów, także tych nielokalnych. Taka ruchoma ekspozycja jest w stanie utrwalać wizerunek firmy w pamięci odbiorców przez długi czas.

Nasze przykładowe realizacje











